POŠTOVNÉ ZADARMO pri objednávke nad 60* EUR

Doručenie do 24 hodín pri objednávke do 12:00*

Košík

Bola mi doručená nesprávna alebo nekompletná objednávka. Ako postupovať pri reklamácii?

Všetky objednávky chystáme a balíme s maximálnou starostlivosťou. A pretože každá zásielka je pripravovaná ručne, môže sa občas vyskytnúť chyba.  Ak ste dostali nesprávny produkt alebo balík, čo najskôr nás kontaktujte pomocou kontaktného formulára, ktorý nájdete TU.

Skontrolujte, či ste uviedli nasledujúce informácie:

  • e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri objednávke
  • číslo vašej objednávky
  • podrobnosti o položkách chýbajúcich v objednávke
  • fotografiu prijatého balíka a produktov

V prípade, že chcete reklamovať objednávku, pošlite nám vyplnený Reklamačný formulár (nájdete TU) čo najskôr mailom na adresu hello@meka.sk

Po preverení Vašej reklamácie Vás budeme kontaktovať a spoločne sa dohodneme na uspokojivom vyriešení a vybavení reklamácie.

Nenašli ste informácie, ktoré ste hľadali? Kontaktujte nás